Cieszyn, 11.09.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: zaproszenie do złożenia oferty na dostawę gablot muzealnych
Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie zaprasza do złożenia oferty na dostawę gablot muzealnych przeznaczonych na potrzeby Muzeum Protestantyzmu. Muzeum znajduje się na II piętrze (emporze) Kościoła Jezusowego w Cieszynie. Wszystkie pomieszczenia posiadają sklepienia kolebkowe z lunetami. Podłoga w pomieszczeniach muzeum to oryginalna cegła.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie rozeznania rynku.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie
pl. Kościelny 6,
43-400 Cieszyn
tel./fax: 33 857 96 69
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Dostawa gablot muzealnych dla Muzeum Protestantyzmu Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Cieszynie.
Kody CPV: 39154000-6 Sprzęt wystawowy
Kody CPV: 39171000-1 Witryny wystawowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gablot dostosowanych do eksponowania i zabezpieczania zabytków wystawianych w ramach ekspozycji przygotowywanych przez Zamawiającego.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zamówienie dotyczy:
A. Dostawa 4 gablot ekspozycyjnych pulpitowych (stolikowe) zgodnych z następującymi wytycznymi:
Gablota pulpitowa (stolikowa) z kloszem szklanym [Rysunek 1 w załączniku nr 3] o wymiarach 120 x 50 x 20 cm (szer. x gł. x wys.), szyby bezpieczne (szkło minimum VSG 3.3.1) klejone na UV, atestowane, osadzone w ramie aluminiowej lakierowanej proszkowo na kolor starego złota (RAL 1036), półmat, klosz zamykany zamkiem patentowym, zdejmowany.
Podstawa gabloty [Rysunek 1 w załączniku nr 3] 120 x 50 x 75 cm (szer. x gł. x wys.), wykonana z profili aluminiowych lakierowanych na kolor starego złota (RAL 1036), półmat, profile wypełnione płytą na kolor zbliżony do profili, przy czym w części przedniej pod kloszem 2 wysuwane szuflady prezentacyjne, na dodatkowe eksponaty muzealne. Szuflady [Rysunek 2 i 3 w załączniku nr 3] o wymiarach ≈53 x 35 x 10 cm (szer. x. gł. x wys.). Wysuwane na prowadnicach zabezpieczonych przed wyjęciem całej szuflady z podstawy gabloty – zabezpieczenia niewidoczne dla zwiedzających. Szuflady od góry zabezpieczone, zamykane szkłem (szkło bezpieczne - minimum VSG 3.3.1 - klejone na UV, atestowane) uniemożliwiające wyjęcie eksponatu przez osoby zwiedzające wystawę i szczelne zapobiegające przedostawaniu się kurzu do szuflady – przeszklenie górne szuflad zabezpieczone przed wyjęciem przez osoby zwiedzające i nieupoważnione np. zamkiem patentowym niewidoczne dla zwiedzających umieszczonym w tylnej części szuflady. Oświetlenie szuflady – paski LED – po obu bocznych skrajnych stronach włączane po wysunięciu gabloty i wyłączane po jej ponownym wsunięciu. Temperatura barwowa oświetlenia w przedziale ok. 2800K. (ta sama co w części pulpitowej). Przód (czoło) szuflady nieco większy ≈ 57 x 13 cm (szer. x .wys.). Otwierany za pociągnięciem klamek w kolorze starego złota (RAL 1036). Szuflady zabezpieczone przed gwałtownym ich otwarciem i zamknięciem – lekki opór lub blokada uniemożliwiająca gwałtowne zamknięcie szuflady. Maksymalne obciążenie szuflady do 10 kg. Poniżej szuflad przednia część otwierana [Rysunek 1 w załączniku nr 3] o wymiarze 120 x 62 cm (szer. x wys.) na zamek patentowy, zawiasy wewnątrz podstawy gabloty tak aby były niewidoczne.
Z powodu nierówności podłogi (podłoga ceglana) podstawa musi mieć możliwość regulowania poziomu gabloty, regulacja estetyczna lub niewidoczna. Oświetlenie gabloty – LED, temperatura barwowa oświetlenia w przedziale ok. 2800K. LED-owe oświetlenie w gablotach zapalane z pilota, a jeden pilot służył do włączania i wyłączania oświetlenia w kilku gablotach (oddzielnie każdą gablotę).
B. Dostawa 4 gablot ekspozycyjnych pulpitowych (stolikowe) zgodnych z następującymi wytycznymi:
Gablota pulpitowa (stolikowa) z kloszem szklanym [Rysunek 4 w załączniku nr 3] o wymiarach 130 x 50 x 20 cm (szer. x gł. x wys.), szyby bezpieczne (szkło minimum VSG 3.3.1) klejone na UV, atestowane, osadzone w ramie aluminiowej lakierowanej proszkowo na kolor starego złota (RAL 1036), półmat, klosz zamykany zamkiem patentowym, zdejmowany.
Podstawa gabloty [Rysunek 4 w załączniku nr 3] 130 x 50 x 75 cm (szer. x gł. x wys.), wykonana z profili aluminiowych lakierowanych na kolor starego złota (RAL 1036), półmat, profile wypełnione płytą na kolor zbliżony do profili, przy czym w części przedniej pod kloszem 2 wysuwane szuflady prezentacyjne, na dodatkowe eksponaty muzealne. Szuflady [Rysunek 5 i 6 w załączniku nr 3] o wymiarach ≈55 x 35 x 10 cm (szer. x. gł. x wys.). Wysuwane na prowadnicach zabezpieczonych przed wyjęciem całej szuflady z podstawy gabloty – zabezpieczenia niewidoczne dla zwiedzających. Szuflady od góry zabezpieczone, zamykane szkłem (szkło bezpieczne - minimum VSG 3.3.1 - klejone na UV, atestowane) uniemożliwiające wyjęcie eksponatu przez osoby zwiedzające wystawę i szczelne zapobiegające przedostawaniu się kurzu do szuflady – przeszklenie górne szuflad zabezpieczone przed wyjęciem przez osoby zwiedzające i nieupoważnione np. zamkiem patentowym niewidoczne dla zwiedzających umieszczonym w tylnej części szuflady. Oświetlenie szuflady – paski LED – po obu bocznych skrajnych stronach włączane po wysunięciu gabloty i wyłączane po jej ponownym wsunięciu. Temperatura barwowa oświetlenia w przedziale ok. 2800K. (ta sama co w części pulpitowej). Przód (czoło) szuflady nieco większy ≈60 x 13 cm (szer. x .wys.). Otwierane za pociągnięciem klamek w kolorze starego złota (RAL 1036). Szuflady zabezpieczone przed gwałtownym ich otwarciem i zamknięciem – lekki opór lub blokada uniemożliwiająca gwałtowne zamknięcie szuflady. Maksymalne obciążenie szuflady do 10 kg. Poniżej szuflad przednia część otwierana [Rysunek 4 w załączniku nr 3] o wymiarze 130 x 62 cm (szer. x wys.) na zamek patentowy, zawiasy wewnątrz podstawy gabloty tak aby były niewidoczne.
Z powodu nierówności podłogi (podłoga ceglana) podstawa musi mieć możliwość regulowania poziomu gabloty, regulacja estetyczna lub niewidoczna. Oświetlenie gabloty – LED, temperatura barwowa oświetlenia w przedziale ok. 2800K. LED-owe oświetlenie w gablotach zapalane z pilota, a jeden pilot służył do włączania i wyłączania oświetlenia w kilku gablotach (oddzielnie każdą gablotę).
C. Dostawa 2 gablot ekspozycyjnych pulpitowych (stolikowe) zgodnych z następującymi wytycznymi:
Gablota pulpitowa (stolikowa) z kloszem szklanym [Rysunek 7 w załączniku nr 3] o wymiarach 120 x 50 x 20 cm (szer. x gł. x wys.), szyby bezpieczne (szkło minimum VSG 3.3.1) klejone na UV, atestowane, osadzone w ramie aluminiowej lakierowanej proszkowo na kolor starego złota (RAL 1036), półmat, z zamkiem patentowym. Podstawa gabloty 120 x 50 x 75 cm (szer. x gł. x wys.), wykonana z profili aluminiowych lakierowanych na kolor starego złota (RAL 1036), profile wypełnione płytą na kolor zbliżony do profili, przy czym przednia płyta otwierana i zamykana na zamek patentowy, tak by można było dostać się do środka podstawy gabloty.
Z powodu nierówności podłogi (podłoga ceglana) podstawa musi mieć możliwość regulowania poziomu gabloty, regulacja estetyczna lub niewidoczna. Oświetlenie gabloty – LED, temperatura barwowa oświetlenia w przedziale ok. 2800K. LED-owe oświetlenie w gablotach zapalane z pilota, a jeden pilot służył do włączania i wyłączania oświetlenia w kilku gablotach (oddzielnie każdą gablotę).
D. Dostawa 2 gablot ekspozycyjnych pulpitowych (stolikowe) zgodnych z następującymi wytycznymi:
Gablota pulpitowa (stolikowa) z kloszem szklanym [Rysunek 8 w załączniku nr 3] o wymiarach 100 x 50 x 20 cm (szer. x gł. x wys.), szyby bezpieczne (szkło minimum VSG 3.3.1) klejone na UV, atestowane, osadzone w ramie aluminiowej lakierowanej proszkowo na kolor starego złota (RAL 1036), półmat, z zamkiem patentowym. Podstawa gabloty 100 x 50 x 75 cm (szer. x gł. x wys.), wykonana z profili aluminiowych lakierowanych na kolor starego złota (RAL 1036), bez wypełnienia płytą, dlatego ze względów konstrukcyjnych mogą być zastosowana na odpowiedniej wysokości poprzeczne wzmocnienia lub/i podstawa odpowiedniej grubości zapewniająca stabilność.
Z powodu nierówności podłogi (podłoga ceglana) podstawa musi mieć możliwość regulowania poziomu gabloty, regulacja estetyczna lub niewidoczna.
4. WARUNKI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Oferent udziela Zamawiającemu minimum dwuletniej gwarancji na cały dostarczony sprzęt.
- Oferent zobowiązany jest w czasie trwania okresu gwarancyjnego do bezpłatnego usunięcia usterek i wad w terminie 14 dni od zgłoszenia.
5. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji: 60 dni od daty podpisania umowy.
6. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego:
- osobiście na adres: Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie pl. Kościelny 6, 43-400 Cieszyn
- pocztą na adres: Parafia Ewangelicko-Augsburska w Cieszynie pl. Kościelny 6, 43-400 Cieszyn
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- fax: (33) 857 96 69
Termin składania ofert: 20.09.2017r.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana, a została złożona w formie elektronicznej lub faksem, zobowiązuje się do dostarczenia oryginału oferty najpóźniej przed podpisaniem umowy z Zamawiającym.
Oferta złożona w formie elektronicznej powinna być skanem wydrukowanej oferty zawierającej podpis oraz pieczęć oferenta.
8. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy składać wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
10. KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: najniższa cena wykonania zadania. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród złożonych ofert i będzie spełniać warunki opisane w przedmiocie zamówienia.
a) Cena – 100%
b) Gwarancja przez okres minimum 2 lata – kryterium dopuszczające
11. OCENA I WYBÓR OFERTY:
Zamawiający dokona oceny oferty pod względem formalnym i merytorycznym. Oferty przygotowane na innym formularzu, zawierające treści niezgodne z zapytaniem ofertowym, niezawierające kompletu załączników, bądź błędne, zostaną odrzucone. Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wyjaśnień od Oferentów w zakresie dotyczącym oferty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca komplet dokumentów oraz najwyższą liczę punktów dla danego przedmiotu zamówienia wymienionego w pkt. 3 zapytania. Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
a) Kryterium cena przedmiotu zamówienia: [(najniższa oferta cenowa/badana oferta)*100%]* 100 pkt.
b) Kryterium gwarancji (dopuszczające): spełnia/ nie spełnia
W sytuacji uzyskania przez oferty tej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać Oferentów do przedstawienia ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny. Przy porównaniu ofert zawsze będzie brana pod uwagę ostateczna wartość usługi: cena brutto lub w przypadku osób fizycznych całkowity koszt poniesionych przez Zamawiającego nakładów. Zatem osoba fizyczna, która będzie chciała realizować zamówienie na podstawie umowy o dzieło lub zlecenia powinna wziąć pod uwagę wszystkie narzuty na wynagrodzenie, również te, które będą ponoszone przez Zamawiającego.
12. Cena oferty powinna obejmować całość kosztów związanych z zamówieniem - Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych w ramach przedmiotowego zamówienia.
13. Oferowana cena powinna być wyrażona w PLN.
14. WYKLUCZENIA:
Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, którzy posiadają powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegającej w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
C) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
15. Po wyłonieniu Wykonawcy umowa zostanie podpisania w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w podpisanej umowie, wymagane będzie sporządzenie aneksu w formie pisemnej.
16. PŁATNOŚĆ:
Płatność będzie dokonana przelewem.
17. OSOBA DO KONTAKTU:
Marcin Gabryś - tel.: 502495835, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Grzegorz Łośko - tel.: 33 8579669, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Wzór umowy
- Rysunki gablot muzealnych
- Zapytanie ofertowe na dostawę gablot muzealnych
Pytania i odpowiedzi oferentów:
1. Zapytanie Oferenta z 14.09.2017 r. wraz z odpowiedzią z 15.09.2017 r. - PLIK PDF
2. Zapytanie Oferenta z 15.09.2017 r. wraz z odpowiedzią z 18.09.2017 r. - PLIK PDF